• وبلاگ : مهاجر
  • يادداشت : آقا رجب به ملكوتيان پيوست
  • نظرات : 2 خصوصي ، 14 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    مرگ بر ديکتاتور (رجوي) + مرگ بر ديکتاتور (خاتمي) + مرگ بر ديکتاتور (اوباما) + مرگ بر ديکتاتور (خاتمي) + مرگ بر ديکتاتور (کروبي) + مرگ بر ديکتاتور (مير حسين)
    مرگ بر ديکتاتور (مير حسين) مرگ بر ديکتاتور (مير حسين) مرگ بر ديکتاتور (مير حسين) مرگ بر ديکتاتور (مير حسين) مرگ بر ديکتاتور (مير حسين) مرگ بر ديکتاتور (مير حسين) مرگ بر ديکتاتور (مير حسين) مرگ بر ديکتاتور (مير حسين) مرگ بر ديکتاتور (مير حسين)
    عوامل دشمن و منافقين در اين بخش اوج خباثت و رذالت و دشمني خود با مردم بزرگ ايران را به نمايش گذاشته اند. مردم هم در راه پيمايي سخن خود را گفته اند:
    مرگ بر امريکا مرگ بر انگليس مرگ بر رژيم صهيونيستي مرگ بر منافق لعن علي عدوک يا حسين؛ خاتمي و کروبي و ميرحسين مرگ بر امريکا مرگ بر انگليس مرگ بر رژيم صهيونيستي مرگ بر منافق لعن علي عدوک يا حسين؛ خاتمي و کروبي و ميرحسين مرگ بر امريکا مرگ بر انگليس مرگ بر رژيم صهيونيستي مرگ بر منافق لعن علي عدوک يا حسين؛ خاتمي و کروبي و ميرحسين مرگ بر امريکا مرگ بر انگليس مرگ بر رژيم صهيونيستي مرگ بر منافق لعن علي عدوک يا حسين؛ خاتمي و کروبي و ميرحسين مرگ بر امريکا مرگ بر انگليس مرگ بر رژيم صهيونيستي مرگ بر منافق لعن علي عدوک يا حسين؛ خاتمي و کروبي و ميرحسين مرگ بر امريکا مرگ بر انگليس مرگ بر رژيم صهيونيستي مرگ بر منافق لعن علي عدوک يا حسين؛ خاتمي و کروبي و ميرحسين
    + محمدزاده 

    سلام

    ممنون از حضور شما در وبلاگم

    وهمچنين از همكار ي شما در زحمت وام موسسه

    يك وبلاگ نياز دارم كه در آن فقط عكس بزارم كمكم مي كنيد

    تصاوير ي فقط باشد منتظر تماس شما هستم ممنون

    حاج آقا سائلي به قم تشريف آوردند

    + جواد 

    سلام . كمتر از شهادت اگه نصيب ايشان شده بود ضرر كرده بود . شهادت نهايت آرزوي امثال ايشانه . واي به حال من و امثال من كه نهايت آرزوي ما شايد از سقف خونمون هم بالاتر نره !

    بر شما هم تسليت

    علي‎بن ابراهيم در اين باره از پدرش نقل كرده كه گفت: عبدالله بن جندب را در عرفات ديدم كه زماني طولاني دست به سوي آسمان بلند كرده، سيلاب اشك از گونه‎هايش بر زمين سرازير بود، به گونه‎اي كه من شخص ديگري را اينچنين در حال مناجات نديدم. هنگامي كه مردم از عرفات عازم مشعر بودند به او گفتم: كسي را بهتر از تو در حال نيايش نديدم. عبدالله گفت: به خدا سوگند در آن حال فقط برادرانم را دعا مي‎كردم؛ زيرا از امام كاظم(ع) شنيدم كه فرمود: كسي كه به دور از چشم برادر (ايماني)اش در حق وي دعا كند از جانب عرش ندا داده مي‎شود كه صدهزا برابر آنچه براي او خواستي نصيب تو خواهد شد: «من دعا لأخيه بظهر الغيب نودي من العرش: ولك مأة ألف ضعف مثله». پس شايسته نبود كه من صدهزار برابر دعاي مستجاب را به خاطر يك دعا كه برآورد شدنش معلوم نيست واگذارم. (كافي، 2/508 و 4/465)

    دير يا زود تو هم شهيد مي شي، افسردگي نــــكــُــشدِت!

    كافيه در راه جنبش الهي، جنبشِت رو بيشتر بجنبوني!

    به روظيــــــــــــــــم!

    + طيبه مروت 

    سلام

    دوتا وبلاگم به روز شده

    ولي شما سر نميزنيد

    چراااااااااااااااااااااا؟

    تشريف فرما شويد با دوستان

    ضرر نمي كنيد

    سلام

    با اميد بهروزي شما

    سلام

    + طيبه مروت 

    سلام

    سخت مشغول جشنهاي ميلا امام رضا هستم

    سرم حسابي شلوغ است

    آنان راه را يافتند و رفتند

    گواريشان باد اين شهد شيرين شهادت!

    بسم رب الشهداء و الصديقين

    عرض سلام و تسليت!

    سلام استاد . . .

    . . . و تسليت .