کرونا و جنگ بیولوژیک


کرونا و جنگ بیولوژیک


توضیح قطره ای:
اگر کرونا را در قالب جنگ بیولوژیک ببینیم و بگوییم اشرار عالم و در راس آنها رژیم صهیونیستی و آمریکا دست اندر کار تولید آن بودند، یک سوال پیش می‌آید پس چرا آنها هم مقهور این تولید شر هستند؟ پاسخ روشن است القاعده را آنها بوجود آوردند در یازده سپتامبر گرفتار آن شدند. صدام را آنها تجهیز کردند و چون گرگی به جان ملت ایران انداختند سرانجام همین گرگ به جان آنها افتاد.
و بالاخره آنها داعش را پدید آوردند اما سرانجام مجبور شدند به ظاهر هم شده خود را در صف مقابله با آنها نشان دهند. کرونا از این قاعده مستثنی نیست.
«اسْتِکْبَارًا فِی الْأَرْضِ وَمَکْرَ السَّیِّئِ وَلَا یَحِیقُ الْمَکْرُ السَّیِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ» (سوره فاطر- آیه 43)
«اینها همه بخاطر استکبار در زمین و نیرنگ‌هاى بدشان بود؛ امّا این نیرنگها تنها دامان صاحبانش را مى‏گیرد».
«وَمَا یَخْدَعُونَ إِلاَّ أَنفُسَهُم وَمَا یَشْعُرُونَ» (سوره بقره- آیه 9)
«در حالى که جز خودشان را فریب نمى ‏دهند؛ (اما) نمى ‏فهمند!»
آثار نیرنگ به صاحب نیرنگ بر می‌گردد.
اگر کرونا را هم خارج از قاب جنگ بیو لوژیک ببینیم، به عنوان یک ویروس نوپدید تا حالا کاری کرده است که دستور کار روزانه دولت‌ها و ملت‌ها را تغییر داده و در صدر اخبار جهان نشسته است.
کرونا یک پدیده جالب و بی‌نظیر و در عین حال شگفت‌انگیز در زندگی بشر است. در زمان کوتاه پدیداری خود فرصت‌ها و تهدیدهایی پدید آورده است. باید به استقبال فرصت‌های آن رفت و تهدیدها را هر چه زودتر دفع کرد.